Vilkår og betingelser


Vilkår og betingelser:
Om leverandør
Leverandør av kursene er Studio Skøientoppen Ellinor Aas, org.nummer 991288139. Adresse er Skøienvegen 20, 2730 Lunner, tlf. 40827307. Epost: ellinor@studioskoientoppen.no
Kursavgift
Kursavgift oppgis under hver kursbeskrivelse. Kursavgift omfatter alle kostnader, inkl. kaffe / te og lunsj. På enkelte kurs kommer materialkostnader i tillegg til kursavgiften, dette opplyses i kursbeskrivelsen.
Betaling
Hos oss kan du betale med Vipps eller kort. Det er også mulig å få tilsendt faktura. Plassen reserveres til deg når du har betalt.
Leveranse
Kursene er fysiske, og tjenesten leveres til angitt tidspunkt for det aktuelle kurset.
Levering regnes som fullført når kurset er avholdt på avtalt dato.
Gavekort
Gavekort tilsendes per epost senest en virkedag etter at salget er registrert. Gavekortet kan løses inn i et valgt kurs med ledig kapasitet. Du må velge gavekort som betalingsmetode, og merke bestillingen med gavekortets referansenummer.
Angrerett og avmelding
Kursene unntatt angreretten, jmf. § 22 (tjenester knyttet til fritidsaktiviteter når det i avtalen er fastsatt en bestemt dato eller et bestemt tidsrom for utførelsen av slike tjenester)
Endring av kursdato
Hvis du skulle oppdage at kursdatoen likevel ikke passer, kan du bytte kursdato kostnadsfritt inntil 3 uker før kursstart. Ved mindre enn 3 uker til kursstart er det dessverre ikke mulig å bytte, da vi jobber med små grupper og trenger tid til å tilby plassen til andre.
Avbestilling og refusjon
Ved avbestilling inntil 3 uker før kursstart, refunderes 90 % av kursavgiften. Vi beholder 10 % som administrasjonsgebyr. Ved avbestilling mindre enn 3 uker før kursstart kan vi ikke tilby refusjon. Samme regel gjelder for sykdom eller avmelding av andre årsaker. Kurset kan overdras til noen andre uten tilleggskostnad for deltaker.
Avlysning
Ved avlysning av kurs fra kursholders side vil deltakere bli tilbudt nytt kurs eller full refusjon av kursavgiften.
Klager og tvister
Eventuelle klager rettes til oss innen rimelig tid, og vi vil gjøre vårt beste for å finne en løsning. Skulle vi ikke komme til enighet, kan du kontakte Forbrukerrådet for mekling.
Vi er her for å hjelpe deg, så ta gjerne kontakt om du har spørsmål. Vi finner som regel en løsning som passer for alle.






